MOTIVATOR


Javno obecanje mom bratu… Milos Jovanic
Evo javno da kazem i obecam, tebi, brate moj….
Ako polozis sociologiju, sa bilo kojom ocenom obecavam da cu ti dati 1500 dinara…
A ako dobijes 9 ili 10… dobijas gratis 1000 kinti … znaci 1500+1000=2500 din…
Zasto ovo pisem…Pisem zato sto tebe jedino motivisu pare,i jedino tako funkcionises….. a ja kad obecam nesto to i ispunim…. zato, vidi sta ces da uradis…
A imaces jos jednu nagradu, napravicu plan i program trcanja za tebe i dve – tri nedelje cu trcati sa tobom da ne budes sam na stazi, dok se ne naviknes… 🙂 dosta od mene, nadam se…..
Javno sam obecao, pa ako polozis…. ma samo polozi….
Tvoj dragi, dobar i lepi bata,
Nikola….Слика
Kompletan tekst je prenet sa FB objave. Mislim da bi moj komentar bio suvišan. Hvala Nikola Jovanic
  1. #1 од стране Nikola Jovanic 4. марта 2013. - 12:33

    Dragi moji,
    zelim ovom prilikom da vas obavestim da je moj brat, Milos Jovanic, polozio ispit iz sociologije i dobio ocenu 6 ( šest ). Dakle, nagrada koja mu usledila odmah po položenom ispitu bila je 1500 dinara, koje su uredno stavljene u indeks… Sada mogu da se pohvalim i da pricam svima da moj brat vise nije brucos :)))))…
    Ovom prilikom zelim da napisem jos nesto, za teze ispite ide veca kinta, tako da….“pare su cudo“… 🙂 a od ove nedelje brat ide sa mnom na trcanje… pozdrav!!!

    • #2 од стране djordjemdjokic 4. марта 2013. - 12:42

      Dragi Nikola,
      čestitka i tebi i bratu. Bitno je da si iskoristio pravi način da motivišeš brata i da smo dobili novog trkača. Korsino je i da se u buduće setiš da novac može biti jedan koristan alat za motivisanja i da istovremeno postoji još puno načina da motivišeš čoveka. Svaki čovek je priča za sebe i motiviše se na sebi svojstven način …

Постави коментар